wtorek, 29 marca 2016

Lady Butterfly.... I Mistrzostwa Polski w Tworzeniu Biżuterii

Nie powiem, że korciło mnie wziąć udział w pierwszych Mistrzostwach Polski w Tworzeniu Biżuterii! Wiele z nas korciło :) Oczywiście nie wzięłam pod uwagę, że ilość zamówień w tym okresie przekroczy moje oczekiwania jak moje możliwości czasowe. No i stało się! Po skończeniu ostatniego zamówienia na zrobienie pracy konkursowej zostało 1,5 dnia! To trochę mało jak na Mistrzowską pracę! Sznurka było bardzo mało - jak dla mnie 10 razy tyle byłoby mało hahaha.... model, który zaplanowałam wymaga sporej ilości sznurka - szczerze mówiąc, z zestawu konkursowego zostało mi 15 cm. Postawiłam na szczegóły, a nie na wielkość. No dobra.... na "wielkość" nie było już czasu :P

Praca nie wygrała, ani nie została wyróżniona, ale mam nadzieję, że choć komu się podobała - bo to jedno z moich lepszych dzieł :D - DUMNA!

PS. zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, i nie oddają dokładnie kolorów, ale tyle zdążyłam zrobić przed wysłaniem ich na konkurs :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz