poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Alextrasha Necklace









7 komentarzy:

  1. Naprawdę pojęcia nie mam skąd Ty masz takie pomysły :) aż się zastanawiam czym jeszcze zaskoczysz...
    Piękny, oryginalny naszyjnik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły są zacne i wykonanie też, Wpędzasz mnie teraz w kompleksy :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie http://sutaszomania.blogspot.com/2013/04/creative-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwiedzam twojego bloga nie pierwszy raz i dopiero teraz zobaczyłam że jeszcze nie jestem jego obserwatorem. Jakoś mi to umknęło ale właśnie się zrehabilitowałam :). Praca bardzo mi się podoba. Jakość wykonania nienaganna i precyzyjnie dobrane kolory ,które razem ze sobą połączone dały piorunujący efekt. Jak dla mnie szałowy komplet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Przeglądam Twojego bloga i zawsze znajdę coś, co mnie zachwyci! Piękna kolia, uwielbiam takie kolory (sama zresztą mam w podobnej tonacji).

    Gratuluję talentu i pasji!

    OdpowiedzUsuń