sobota, 27 kwietnia 2013

Artukuły w gazetach :)

Jakiś tydzień temu pojawił się pierwszy artykuł na temat moje pracy i twórczości. W zasadzie to pierwszy "w gazecie". A wczoraj czekała na mnie bardzo miła niespodziana na sklepowej półce - długo oczekiwany artykuł w ogólnokrajowym piśmie kobiecym. Każdy z nich w nieco innym klimacie opowiada w zasadzie tę samą historię - moją miłość do sutaszu. W końcu znalazłam czas na to żeby zrobić kilka zdjęć i upamiętnić swój debiut :)

PS. Kochana Olgo - bardzo dziękuję, że chciało Ci się przyjechać do mnie taki kawał drogi, i za miły czas, który spędziłyśmy razem podczas tego spotkania. Gorąco Cię pozdrawiam :)


KORSO 16.04.2013

Prawdziwe Historie 26.04.2013




1 komentarz:

  1. Gratuluję artykułu:) Chciałam wyróżnić Twój blog i w związku z tym zapraszam do siebie na http://koralikiisutaszblondynki.blogspot.com/ po szczegóły Liebster Blog:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń