czwartek, 29 listopada 2012

Classic

Skoro zmierzyłam się z kolczykami dla gimnazjalistki, postanowiłam od razu wykonać podobną kolorystycznie wersję dla jej mamy :). I w ten sposób powstały kolczyki o bardzo prostej nazwie - Classic. Wzór, który nazwałabym "bazowym" - myślę, że wszystkie sutaszystki będą wiedzieć o co mi chodzi.

Kolczyki miały być - według moich założeń- małe, zgrabne, pasujące zarówno do stroju na co dzień jak i do wieczorowej kreacji, niezobowiązujące. I przyznam, że planowałam je trochę inaczej i bardziej "rozbudowane", ale spodobały mi się takie jakie są teraz - dokładnie spełniają założone funkcje. I żeby trochę urozmaicić te drobinki - dorobiłam do nich spinkę/ wsuwkę (ha! <---- nie wiedziałam, że to się pisze przez "u" hihi) do włosów. 

Zestaw Classic i Marlen już zapakowane w prezencie dla cudownej Mamy i jej córci.




Model Classic
Kolczyki i spinka/ wsuwka wykonane metodą haftu sutasz. Centralny punkt stanowi czarna szklana perła. Wykonane przy użyciu regularnych nici sutasz w kolorach: czarnym, grafitowym i popielatym. Uzupełnione drobnymi koralikami Toho. Posrebrzane sztyfty i baranki - długość kolczyków z biglami ok. 4 cm. Oczywiście dwustronne - tył podszyty sutaszowymi różyczkami. Zaimpregnowane i szalenie lekkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz