sobota, 17 listopada 2012

Roundy

Był taki okres, że miałam fazę na okrągłe kolczyki - Model Round

Przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie jednej pary. Namęczyłam się przy nich niewiarygodnie- przyznaję się. Biorąc pod uwagę fakt, że byłam nadal raczkującą sutasz-ystką porwanie się na wzór, który wymagał precyzji, delikatności i tego, żeby wszystko było idealnie równie- no cóż...
Potem dłuuuugo nie odważyłam się ponownie zrobić takich kolczyków. Po kilku miesiącach ćwiczeń postanowiłam spróbować swoich sił raz jeszcze. Poszło mi lepiej, a jakże - a dodatkowo z decyzją - nigdy więcej :P.


Wystarczył jeden dzień odpoczynku - i uszyłam kilka następnych par, zanim nacieszyłam się (chwilowo) Roundami.

ROUND BASE

 
 
 

ROUND GLORIA

 

ROUND FLEUR

 

Już niedługo moje kolejne "przygody" z Roundami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz