poniedziałek, 10 grudnia 2012

Round Pavone

Pavone... czyli paw - po włosku. A dlaczego o włosku - bo "round paw" nie brzmi tak .... melodycznie hihi. Więc poszukałam w innych językach i spodobał mi się włoski :).

Jak to ostatnio u mnie bywa, miało być według planu - a zrobiło się kreatywnie. Miały być kolorowe kolczyki i wisiorek - a zrobiły się kolorowe kolczyki z koralikami i broszka. No ale jaka broszka! Planowałam skromny, ale kolorowy wisiorek - ale zakupiłam w sobotę piórka no i się porobiło :)

ROUND PAVONE
W komplecie lub osobno - wykonane w całości według autorskiego projektu kolczyki i broszka. Centralny punkt stanowi naturalna granatowa perła 8 i 6mm. Zarówno kolczyki jak i broszka uzupełnione drobnymi koralikami Toho w różnych odcieniach. Dodatkowo kolczyki ozdobione niebieskim fasetowanym agatem 4mm. Posrebrzane otwarte bigle - średnica kolczyków 3,2 cm, całkowita długość z biglami 8cm. Wymiary broszki 11,5 cm / 4,2 cm (12,5 cm wraz z piórkowymi skrzydłami). Broszka wykończona od tyłu szafirowym filcem i koralikami.  

 
 
 
 
 


Round Pavone jest moją odpowiedzią na wyzwanie 

4 komentarze:

  1. Świetny projekt, też mi kiedyś chodził paw po głowie, ale zamierzałam użyć prawdziwych pawich piórek do ozdoby. Brawo, będę zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och piękny, kolorowy, pomysłowy i ślicznie wykonany ) Masz wyobraźnię i świetnie ją wykorzystujesz :) Prawdziwa artystka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bosski!!!
    Z pewnością zdobędzie pierwsze miejsce.Zdjęcia rewelacyjne.Ale w rzeczywistości pewnie jest jeszcze bardziej uroczy.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń