sobota, 29 grudnia 2012

Round Bala czyli Młoda Dama :)

Jak napiszę, że zrobiłam coś, co nie do końca miało tak wyglądać jak wygląda - to dziwnie zabrzmi? Bo tak właśnie jest z nowymi roundami :P - dość mieszane uczucia mam do nich. Niemniej jednak i tak zdecydowałam się je pokazać - a co! Małe i zgrabne - chyba najmniejsze ze wszystkich jakie zrobiłam. Ech... i ta skręcana złota nitka - przyznam, że nie lubię ich przyszywać - no w ogóle nie wykazuje chęci współpracy ;-P.

Dwustronne sutaszowe kolczyki, których centralny punkt stanowi kryształ Swarovskiego Briolette 12 mm. Uzupełnione złotymi drobnymi koralikami Toho oraz skręcaną złotą nitką. Dodatkowo każdy z kolczyków jest ozdobiony trzema wiszącymi kryształkami Swarovskiego Briolette 6 mm. Szerokość kolczyków 2,8 cm, posrebrzane otwarte bigle, długość kolczyków z biglami ok. 6,8 cm. 

A ponieważ są najmniejsze, chciałam je ochrzcić Mała Dama. Uznałam jednak, że Młoda Dama czyli Bala pasują idealnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz