wtorek, 1 stycznia 2013

Round Ashanti w dwóch odsłonach

No i jest - nowy rok. Nowy rok - nowe plany, nowe pomysły... a ręce nadal tylko dwie :P. Udało mi ostatnio skończyć dwie pary kolczyków, w tym jedne TYLKO dla mnie - i nie pozwolę sobie ich odebrać - Kochane mamo i siostro - strzeżcie się haha :). Ale o tym wkrótce.


A dziś, na ten nowy rok, nowe spojrzenie na kolczyki, które już kiedyś u mnie były - Model Ashanti. Tym razem w wersji okrojonej - czyli po prostu Round, ale w dwóch odsłonach - ze szklaną perłą i marmurkowym koralikiem. Pierwsze z nich wykonane na zamówienie przyszłej bratowej :).

 PS. zdjęcia robione innym aparatem niż zwykle i .... i jakieś takie niebieskie wyszły - nie umiałam nad tym zapanować :/
 


SZKLANA PEREŁKA

MARMURKOWY KORALIK



poprzednia wersja Ashanti :)
i te kolory są rzeczywiste :D

2 komentarze:

  1. lubię te Twoje kolczyki..zresztą zdjęcia tez sa rewelacyjne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace to dla mnie niezwykłe odkrycie!

    OdpowiedzUsuń