piątek, 18 stycznia 2013

Round Pavone Ring

Kreatywny Kufer ogłosił niedawno kolejne wyzwanie: Forma Pierścionek. Akurat miałam w planach pierścionek do kompletu Pavone ... tak więc jest wirtualny kopniak, który mnie do tego zmotywował.


Centralny punkt pierścionka stanowi naturalna granatowa perła. Ozdobiony koralikami Toho i fasetowanym fioletowym agatem. Tył bardzo starannie wykończony granatowym filcem (plus mała ozdoba) i koralikami. Baza pierścionka posrebrzana i regulowana. Ciuuuudnie prezentuje się na placu :)





Oficjalnie ogłaszam, że pierścionek Round Pavone jest moją odpowiedzią na wyzwanie 

A tak wygląda w komplecie do kolczyków :).



8 komentarzy:

  1. świetny komplet! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/01/zaskoczenie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O - dziękuję bardzo - jest mi bardzo miło, szczególnie, że to moje pierwsze takie wyróżnienie :D. pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Nietuzinkowy i jednym słowem...zapiera dech.powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pierścionek, kolczyki też. Właśnie taki pierścionek chciałabym umieć zrobić, ale na razie pierwsze kroczki stawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny pierścionek :)
    fajnie te kolory razem grają

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Na placu prerentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. great work :)

    OdpowiedzUsuń