wtorek, 4 grudnia 2012

Indali znaczy silna

Po zwariowanej przygodzie z PinkiePie postanowiłam chwilowo uspokoić swoją kreatywność i powrócić do wzoru bardziej stonowanego i symetrycznego - do kolejnej wersji Round. I po raz kolejny po zanurkowaniu do kilku szuflad, pudełek i kuferka trafiłam na coś, co wczorajszego dnia przeobraziło się w model Round Indali. Wybrałam to imię dlatego, że to hinduskie imię żeńskie oznaczające silną kobietę :). Wydawało mi się idealne dla tego zestawu.

Przedstawiam model Round Indali
Kolczyki w całości wykonane według autorskiego pomysłu. Centralny punkt stanowi para metalowych, ozdobnych monet (średnica 1,5cm) ozdobionych ciemno fioletową cyrkonią. Wykorzystałam sutaszowe sznurki w dwóch odcieniach fioletu i dodałam jasny popiel. Dodatkowo ozdobione srebrno szarymi drobnymi koralikami Toho oraz drobnymi kwiatuszkami w kolorze srebrnym i cekinem. Posrebrzane zamknięte bigle. Kolczyki są dwustronne - tył monety wykończyłam szarą skórką (przede wszystkim aby zabezpieczyć przed stykaniem się metalu ze skórą, na co wiele kobiet jest obecnie uczulonych) i sutaszowymi różyczkami. Średnica kolczyków wynosi 3,6 cm, długość z biglami 4,3 cm. Jeszcze dziś dostępne w galeriach  --->






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz